کویرعشق

مدیران عاشق

می خواهم زندگی ام را به پای ثانیه های با تو بودن بریزم اما ثانیه ها هم در تپش لحظه ها مرده اند. وقتی قاصدک ها قدم به ایوان دلم می گذارند عطر وجودت همه جا را پر می کند و دلم هوای تو را می کند. یک روز سر به بیابان خواهم گذاشت,دیگر کسی نخواهدبود تا صدای دلتنگی ام رابشنود.آن روز دیگر نه غصه خواهد بود ونه اشکی. ماباهم سبزخواهیم  شددرکویرعشق  0                                                                                                                                                                                                                                                                        



نظرات شما عزیزان:

نگار
ساعت0:50---2 ارديبهشت 1392
سلام

من دوست ساناز جون هستم

امیدوارم تو مدیریت وبلاگ موفق باشین

پاسخ:مرسی من هم براتون همین آرزو رو دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 30 فروردين 1392برچسب:,ساعت 12:8 توسط یک مدیرعاشق|


آخرين مطالب
» پ نه پ
» برگه عشق
» آن روزکه......
» نسل ما.....
» کویرعشق
» یاعلی رفتیم....
» فاطمه, فاطمه است
» پیام مدیریتی
» پیام تربیتی

Design By : RoozGozar.com